Budapest

Ha az utcán valamire rácsodálkozol, ha a főpolgármester majdnem elgázol, ha ókori leleteket találsz a kertedben, vagy az ablak alatt tüntetők hangosokodnak, írj egy levelet nekünk (bpfopolgarmesterkukacgmailpontcom), és mindenképpen küldj képeket!

Friss topikok

  • Rihards: Great articles about driving license - burnickis.lv/ (2019.01.06. 09:27) Az ordibáló autósiskola
  • együttnemműködő: Emberek! Itt áll önök előtt Vitézy Dávid, egy ember, aki már 17 évesen VEKE elnökségi tag, 21 éve... (2011.06.11. 16:22) Ne fikázd a BKV-t!
  • NRG44: ugyan, kinek van gusztusa egy mosdatlan, büdösszájú cigánykurvához? XD ez a liberalizmus, egy nag... (2010.04.09. 08:18) Kurvák lepték el a Nyugati aluljárót
  • LaHaine: @Chosy: Mivel a BKV egy állami tulajdonú vállalat és monopol helyzetben van a piacán, akkor kerül ... (2009.03.26. 23:04) Mennyi?
  • bubastis: Ne hülyéskedj, kedves blogíró! A tüntetés alapvető jog, ahogy a védelemhez való jog is. Azért ninc... (2009.02.17. 11:58) Hova tűntek a rendőrök?

Linkblog

Nincs szükség a 4-6-os villamosra

2008.03.21. 10:35 | bpfopolgarmester | 104 komment

A budapesti közlekedésről zajló széles körű - a világváros egészét érintő - társadalmi egyeztetés újabb megállójához érkeztünk. Már korábban is a revelációval hatott rám, hogy a - mindig érdemi és higgadt keretek között maradt - viták a leggyakrabban arról folynak, hogy milyen módon ésszerűsítsük a BKV közlekedését, és mikor, hol, mennyire csökkentsük, illetve szüntessük meg a felesleges járatokat. Azt tudom mondani, hogy a BKV felelős vezetői és a fővárosi közgyűlés is eddig minden esetben a legjobb döntést hozta. Amint a kisfilmen is látható, a közlekedési vállalat valós kérdésekre kiérlelt és megfontolt válaszokat adott.

Magam is elégedett vagyok a főváros tömegközlekedésével. Az elmúlt évtizedekben számos nyugat-európai és Európán kívüli tömegközlekedést sikerült a budapestivel összehasonlítanom. Mondhatom, mind minőségben, mind a szolgáltatás kiterjedtségében a Budapesti Közlekedési Vállalat felveszi a versenyt.

Váratlanul ért azonban egy jelenség, amely elgondolkodtatott ebben a pénzszűkös világban. Egy munkás, és napfényes szerda délelőtt azt figyeltem meg, hogy a 4-6-os villamos szinte üres, egyáltalán nincs kihasználva. Azt hiszem, ennek a gazdaságtalan és pazarló magatartásnak létezik valamilyen racionális oka. A főváros belső részét körbekerülő 4-6 os villamos a fővárosiak számára egyre kevésbé érdekes, már nem használják, azt gondolom, az új Combino villamosok iránti lelkesedés lelohadt, és már csak néhányan -azok is szenvedélyből - használják.

Ez megint egy olyan kérdés, amelyben összefogásra van szükség. Tudom, bármennyire is a legmegfelelőbb emberek vannak a főváros vezető pozícióiban, de még számukra is vannak szent tehenek, tabuk, amelyek megsértésétől ezek az okos emberek is óvakodnak. Mindannyiunk érdeke, hogy azt a pénzt, amit az adózók segítségével az Apeh gyűjt össze, minél hatékonyabban költsük el. Tudnunk kell felelősen dönteni, ezért itt a blogon jelentem be, hogy javaslom a 4-6-os villamos menetrendjének módosítását, a ritkítását, továbbá a Combino villamosok hosszának racionalizálását. Az így megspórolt pénzből újabb buszokat vásárolunk, amelyek a buszmegállókban várják meg, amíg elegendő utas összegyűlik, és csak aztán indulnak útjukra. Az első ilyen próbajáratot a Batthyány térnél fotóztam le.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagvaros.blog.hu/api/trackback/id/tr1390552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midrovertalt 2008.03.21. 11:47:19

Ritkán olvasok ekkora baromságot... Kicsit utánajárhattál volna a dolgoknak, mielőtt leírod ezt az eszement postot. :S

O_L_I 2008.03.21. 11:48:34

Azért remélem egynél többször is mentél a 4-6 vonalon mielött erre a következtetésre jutottál...
Én több mint 2 évig jártam ezen a vonalon munkába és az esetek túlnyomó többéségben (beleértve reggel, délben, este) bizony tele van a villamos, sőt nem egyszer nem is fértem fel pedig később járok dolgozni mint az emberek többsége. Ez annak ellenére van így, hogy sokszor egymást érik a kombínók a körúton.

Makka 2008.03.21. 11:48:54

A cikkíró ezek szerint nem dolgozik... vagy csak simán provokátor!

sezlony 2008.03.21. 11:51:22

Emberek, senkinek nincs humorérzéke?

Karma · http://karma.blog.hu 2008.03.21. 11:51:55

Basszus, komolyan van olyan kommentező aki szerint az író komolyan gondolta? :)))

EB 2008.03.21. 11:54:13

Kicsim...menjél már légyszives reggel héttől nyolcig meg délután ötkor a 4-6-ossal. Garantálom nem fogsz még levegőt sem kapni. (majd a harmadik szerelvényen amire felférsz negyed óra után)

Körteface 2008.03.21. 11:54:36

Emberek. Értsük meg az iróniát! :)

veny 2008.03.21. 11:55:32

Annyit kívánok hozzáfűzni a dologhoz, hogy bármely más 2 milliós európai városban ezt a vonalat kb. 100 éve úgy hívnák, hogy 1-es metro...

mangorlo 2008.03.21. 11:55:34

az a baj, hogy már nem lehet eldönteni hogy mi a vicc és mi nem az. bármilyen elmebeteg ötlet megvalósulhat

balazs76 2008.03.21. 11:55:48

a piros 7-173-as is járhatna reggel és este húsz percenként :)

SPQR300 2008.03.21. 11:57:01

bazz Warner, nem hiszem el h ebben nem láttad meg az iróniát ^^

mi · http://www.mi.hu 2008.03.21. 11:57:28

Idétlen videó - idióta felfogás. Látszik hogy a szerző(hiába írja) nem túl jártas a pesti közlekedésben. Én minden nap 8-9között és 5-6 között közlekedek a városban(4-6 villamos,11-61 busz,2es metro, elmesélném hogy sok járatra fel sem lehet szálni, annyian vannak. 4-6os szabályszerüen zsúfolt! Szóval a szerzőnek üzenem: Ülj le, egyes!
Mivel éjszaka alig kihasználtak a benzinkutak, zárjuk be 10 töl mindet? És ha pont arra mész hogy tankolj? Akkor mi lesz, nagyokos?
idióta komolyan....

dr. Erika Zangolna 2008.03.21. 11:59:06

Warner ez kb a rendszerváltásig volt így, ma gyakorlatilag a nap bármely órájában lehet csúcsforgalom.

mikó? 2008.03.21. 11:59:08

Vigyázzunk azért a viccelődéssel, NEHOGY EZT valaki komolyan vegye :))))

Karma · http://karma.blog.hu 2008.03.21. 11:59:28

@mi
"idióta komolyan...." - magadról mindenesetre sikerült kiállítanod a bizonytványt :))) Házifeladat: otthon megnézni a lexikonban az "irónia" szó jelentését, és újra elolvasni a posztot. Addig: Ülj le, egyes! :)

kvarcman 2008.03.21. 11:59:39

hángérien idiocc :DDD

Bambula 2008.03.21. 11:59:55

Azért sokat elárul erről az országról és annak lakóiról, amikor egy ilyen posztot külön magyarázni kell(ene) még. Ne vicceljetek már! :-(

Bandhy 2008.03.21. 12:00:03

Karma, Körteface: ittt úgy látszik senki nem érti az iróniát.

Tamás 2008.03.21. 12:00:46

Hehe. Jó a cikk, de a legviccesebbek az idióta kommentelők akik komolyan vették. LOL. :-)

kukamQ 2008.03.21. 12:01:07

bpfopolgarmester, ez mekkora baromság!!!

csaknem 2008.03.21. 12:01:09

ehhe, hogy az iróniát milyen kevesen értik a mai világban :P

veny 2008.03.21. 12:01:12

Karma: Ha extra nagy faszságot írsz, az önmagában még kevés az iróniához... :-P

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.21. 12:02:19

Vegyétek már észre az iróniamétert, ne kelljen már minden viccet megmagyarázni!

A BKV csinált egy felmérést, amellyel pontosan úgy magyarázták meg a járatritkítás szükségességét, mint a poszt szerzője. Olvassatok már újságot...

Bammmeg.... :(

Nicos 2008.03.21. 12:02:30

Emberek!
A post írója a BKV járatritkítást alátámasztó képi bizonyítékokra utalt iróniusan.
Gyk: Hajnali fél négykor felvett garázsból-remizbő kiálló buszokkal-villamosokkal igyekeztek bizonyítani, hogy a járat kihasználatlan, tehát megszűntethető.
Uff!

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.21. 12:03:17

És akkor még jönnek a lexikonnal... :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.03.21. 12:03:32

Sajnos az irónia legkisebb jelét sem vélem felfedezni a postban.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.21. 12:04:05

A kommenteket látva elgondolkodom, ezeknek van szavazati joguk is? :o

NULLA IRONIA 2008.03.21. 12:05:20

NULLA IRONIA, faszé kell ilyen komolyan fogalmazni ha vicc :-D

Zoli (SSDB) 2008.03.21. 12:06:09

Hűűű bazmeg.

Ezzel fel lehet huzni: "...az új Combino villamosok iránti lelkesedés lelohadt, és már csak néhányan -azok is szenvedélyből - használják...". Szerintem te még soha életedben nem utaztál akkor vele csúcsidőben.Reggel 8kor van h az ember csak a 3.-ra fér fel mert az első 2ő fullon van... Bazzeee Reggel még igy is lehet h ritkán járnak sőőőt du 3-7 közöttszintúgy. NE az ebédidőt nézd amikor a jóember (mint én és vagy 500 000-en a városban) DOLGOZIK! és nem Combinozik. Igen akkor üres, ez tény, de peak timban igen ki van használva. H a miniszterelnök szavaival éljek: NEM KICST! NAGYON!

euAgWzgmmtq7K 2008.03.21. 12:06:43

lol, látom mindenki levette a lényeget. nézzétek meg a bkv videót talán, és akkor megértitek, mi a post lényege.

NULLA IRONIA 2008.03.21. 12:08:01

egyiketsem : anyukádnak sem volt, mégis itt vagy....

W 2008.03.21. 12:09:38

mi · www.mi.hu 2008.03.21. 11:57:28
"Idétlen videó - idióta felfogás. Látszik hogy a szerző(hiába írja) nem túl jártas a pesti közlekedésben."

A videót a bkv készítette, hogy előkészítse a járatritkítási tervezetet.

subbabubba 2008.03.21. 12:10:40

úgy látszik a hivatásos fikázók nem vették észre az írásban az iróniát, tudjátok azt, ahol az irónok laknak :) egyébként a fenti videónak elkészült az ellenpárja is, de a szöveg a hivatalos bkv videóra egy fricska, kifigurázás :)

Bambula 2008.03.21. 12:11:01

Nelson Mandula:

Aki:
1. látta a BKV-nak a járatritkításokat "alátámasztó" videófelvételét;
2. életében akár egyszer is utazott a 4-6 villamoson (és mondjuk nem a napi első vagy az utolsó járaton),

annak nem kell magyarázni a posztot, mert kiveri a szömét az irónia. Az irónia pont arról szól, hogy általában nem írják ki elé, a közepére meg a végére sárga alapon, piros villogó betűkkel, hogy "IRÓNIA, BAZDMEG!!!", hanem az olvasó műveltségére, tájékoztottságára, absztakt gondolkodásra való képességére alapozva mutat be helyzeteket, melyeknél az elsődleges jelentéstartalom mellett van egy másodlagos is és a helyzet feszültségét ezen két jelentéstartalom közti viszony határozza meg.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.21. 12:11:41

De ilyen hülyeséget akkor se írjon senki, mert ezek képesek komolyan venni és az "utasigényekhez alkalmazkodva" ritkítanak.

alibi borz árny (törölt) 2008.03.21. 12:12:10

Bakker, a BKV-nál komolyan fogják venni!!!

veny 2008.03.21. 12:13:03

subba: Tudtommal rajtad kívül nincs jelen hivatásos.

Bambula 2008.03.21. 12:14:24

BKV figyelő: nem kell nekik ötletet adni, ahogy a videó is mutatja, f*szságok kitalálására egyedül is képesek. :-(

Szibarita 2008.03.21. 12:15:31

En azt hittem, hogyha valaki viccel, akkor az a cel, hogy vicces legyen, mulatsagos, vagy neadjisten szorakoztato. Ez a fenti hoborges egyik sem, igy nem, nem vicc. Talan eredetileg viccnek volt szanva, meg a "vicceskedo" jelzot is megerdemli talan, de ha valami annyira humoros, mint egy SasTaps, akkor arra minek pocsekoljuk a jelzot?

Javaslom, jarjon az uriember tomegkozlekedesen mas varosokban is, aztan irja le a tapasztalatait, mert enelkul ez is ilyen onfontos, "nekem csakis az elerheto legjobb felel meg, a mas orszagokban elerheto ar toredekeert" szintu hoborges, ami Mo.-on a meghatarozo szint, ettol meg viszont nem vidam latvany.

veny 2008.03.21. 12:15:53

Bambula & co: Ha egy "vicc" nem jön be, akkor többnyire nem a hallgatóság a hibás.
Sőt, az ováció elmaradásából még az sem következik, hogy nem értették meg.
Simán lehet, hogy egyszerűen szar volt... :-P

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.21. 12:17:53

Néhány postal lentebb: vilagvaros.blog.hu/media/DSC02571-1.JPG

Ez most egy ilyen BKV-s blog akar lenni? Mert Budapestnek nem csak a BKV a problémája, de látom a blogon szinte csak ez megy:) Konkurencia?:D

Juzo 2008.03.21. 12:21:58

Ó te jó ég, ennyire hülye emberek járnak ide olvasni, hogy ezt a nyílvánvalóan humorosnak szánt, irónikus (egyébként jól sikerült) írást képesek vagytok komolyan venni?:O

Vaquero 2008.03.21. 12:22:23

Megdöbbentem a kommenteket látva! Ennyi ember képes ezt komolyan venni? Pont olyan savanyúak vagytok, mint ez az ország. Bezzeg, ha azt mondta volna, hogy k***a anyját a BKV-nak, mert járatot ritkít az tetszett volna mi???

bög 2008.03.21. 12:23:10

baze, elég volt a cimet elolvasni hogy tudjam, itt csak iróniáról van szó. embereeeek, ismeritek egyáltalán ezt a szót??!!!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.03.21. 12:24:34

Kiricsi Karolával simán elképzelhető, hogy ezt meglátja, és komolyan veszi.
Így hiába ordít az iróniáért, valahogy nem dob fel.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.21. 12:25:24

a gondolkodási központ együtt hal ki az agyban a humoréval...

A békávé régi (anyagi) támogatója 2008.03.21. 12:27:25

Jellemző, a közállapotainkra, hogy valakinek megfordulhat a fejében, hogy ez komoly lenne. Az a komoly, amin a szerző ironizál. Persze ez egy szürreális ország, minden hülyeségre van vevő. A józan ész elveszett valahol a 4-6-os vonalán. Talán a talált tárgyak osztályán...

nevetőharmadik 2008.03.21. 12:29:48

BWAAAHAHAHAHA...! Ennyi hülyét egy rakáson...!

Úristen... ti tényleg csak akkor ismerik fel egy szöveg komolyságfaktorát, ha bekapcsolják alatta a taps-/röhögőgépet? Menjetek Mónikasóba! Azt mondjuk meg tudom érteni, ha valaki nem találja viccesnek, én sem röhögtem a poszton. De ez nem mentség azoknak, akik komolyan vették a "javaslatot".

Úristen.

Amúgy BKV figyelőnek igaza van abban, hogy a legnagyobb veszély az: a BKV új ötletet merít a cikkből...

Harmadszor is... Úristen XDDDD

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.03.21. 12:30:24

Bambula,

amit az iróniáról írsz, az tök igaz. Kár, hogy az írásban nyoma sincs...

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.21. 12:35:13

Nulla,

no comment. :)

bpfopolgarmester 2008.03.21. 12:35:24

kedves bkv figyelő. semmi esetre sem török a babérjaidra, nézd meg, vannak nem bkv-s és bkv-s anyagok. azonban úgy gondolom, főpolgármesterként, nem mehetek el szótlaunl a tömegközlekedés apró csepró megingásai mellett.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.21. 12:36:42

Nelson Mandula,

az írásban valóban nincs, önmagában, csak a szituációt ismerve, főleg ha a véleményed is megvan róla. De kár ragozni.

Szibarita 2008.03.21. 12:37:47

Igen, tenyleg szurrealis, hogy meg akarnak szuntetni olyan vonalakat, amik nem gazdasagosak. Felhaborito, tenyleg. A hegyen en meg nem lattam negyedtelinel surubb buszt, mint ahogy olyan varost sem lattam, ahol ilyen suru lenne a buszhalozat.

Ritkitsanak csak, nagyon helyes.

Reggeli utas 2008.03.21. 12:38:07

Kedves cikkíró, munkaidő előtt és után érdemes lenne ismét ránézned a villamosra. De 9 előtt, vagy du 5 után.
Nem biztos, hogy belülről le tudnád fényképezni, mert nem triviális abban a tömegben felszállni.

Írásod egyébként erős dakota alapokon nyugszik :))

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.21. 12:38:28

Ráadásul ugye, ezeket a posztokat a Bp. Főpolgármester írja. :DD Aki mindenáron kitart Mégmindigjobbminttarlós mellett, az az életben nem fog ebben vicceset találni.

flimo13 2008.03.21. 12:38:50

Na akinek ezt sikerült komolyan vennie, az sürgősen kössön követ a lábára, és ugorjon a Dunára, de legalábbis a választásokon, szavazásokon tisztelettel maximum a szavazóhelyiség padlójának felmosása erejéig vegyen részt, köszönöm.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.21. 12:45:05

Bill,

és a gazdaságosság felmérésének a módja természetesen az, ahogy a fent említett videót csinálták. :)

Valamint közszolgáltatásnak "gazdaságosnak" kell lennie, ugyanakkor pl. a villamosoknál a talpfa árát is beleszámolják, mert az üzemgazdasági szempont még a régi... tanácsadás 6 milliárdért, mellette még másik szupertitkos tanácsadócég szintén milliárdért - de spóroljanak 6 milliárdot hogy gazdaságos legyen, járatcsökkentéssel, miközben építünk egy olyan metrót, ami csak emlékmű lesz, és még Brüsszelnek sem kell.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.21. 12:45:09

Tisztelt Polgármester Úr!

Köszönöm elismerő sorait! Eddig is támogattam az olyan oldalat, amik Budapestel, vagy a BKV-val foglalkoznak. Örülök, hogy más is veszi a fáradtságot, és foglalkozik a támával. Nincs még egy ilyen polgármester, akit ennyire érdekelne a városa.

Üdv: a figyelő :)

CT 2008.03.21. 12:51:33

Ez egy kítűnő post!
Az írónia nem arról ismerszik meg, hogy nevetni kell rajta. Hanem egyfajta görbe tükröt tart.
Itt is erről van szó, a BKV és a város vezetőinek tart görbe tükröt, nagyon jó stílusban, ütős mondatokkal.
Az én kedvencem: "A főváros belső részét körbekerülő 4-6 os villamos a fővárosiak számára egyre kevésbé érdekes, már nem használják, azt gondolom, az új Combino villamosok iránti lelkesedés lelohadt, és már csak néhányan -azok is szenvedélyből - használják. " A legjobb az "azok is szenvedélyből" kitétel!

zsobig 2008.03.21. 12:52:13

Olyan nagyon nagyon sűrűn nem utazok a 4-6-os villamossal, de ez egy emeletes baromság. Nemtom, hogy kedves "írónk" mégis hol járt akkor délelőtt, lényeg az, hogy én amikor 10 és 12 között kolbászoltam eddig a városban a villamossal, mindig nagy volt a tolongás. Jó, persze nem akkora, mint délután 4 és 6 között, amikor max csak felsodródni tudsz a vilire a tömeggel, de azért mégsem egyedül utaztam...
A buszokkal kapcsolatban meg ismét csak szánalmas ez az egész. Persze, van olyan busz, amin néha alig ülnek, de azokat is érdemes megnézni korán reggel vagy délután. Az olyan, aki ezt komolyan gondolja az járjon csak gyalog és gondolja azt, hogy megvolt a járatritkítás...

zsobig 2008.03.21. 12:55:26

Ja, amúgy pedig mielőtt valaki kígyót-békát dobál rám is megjegyzem, hogy gondoltam (vagy talán reméltem?! :D), hogy ez a post nem komoly, de valahogy röhögni sem tudtam rajta... ugyanis ebben az országban már semmin sem lepődök meg valójában :)...

fisk 2008.03.21. 12:55:54

Ha még egy ember komolyan elhiszi ezt a cikket, főbe lövöm magam.
Eddig azt hittem, a magyaroknak van humora...

Juzo 2008.03.21. 12:56:03

Nabazz, és még mindig:S Ha már a sorok közt nem tudtok abszolút olvasni, legalább a kommenteket néznétek meg:D

Utasellátó 2008.03.21. 12:58:21

Tisztelt vitázó felek!

Vállalatunk tisztelettel felajnánlja, hogy - nevéhez és küldetéséhez híven - utasokkal látja el a többnyire üresen és céltalanul közlekedő budapesti buszokat és villamosokat, illetve szükség esetén az üresen kongó metrószerelvényeket is!

en 2008.03.21. 13:07:03

A post szerzője egy idióta. "az új Combino villamosok iránti lelkesedés lelohadt, és már csak néhányan -azok is szenvedélyből - használják." - HÜLYE GYEREK azért használom mert ezzel a vonallal tudom leghatékonyabban, leggyorsabban, leggazdaságosabban és legkényelmesebben megközelíteni a munkahelyemet, barátaimat....

flimo13 2008.03.21. 13:09:38

Nem értem ezeket a ****. Elolvassák a postot, láttják van 7x komment, de nem ovlassák el, loholnak, hogy minnél elöbb írhassanak rá, hátra ők lesznek az első nagyeszűek, akik jól rávilágítanak, hogy használja a villamost a reggeli csúcsban. Agyam eldobom..

Linda 2008.03.21. 13:13:53

Na de hát ha azok a buszok olyan kihasználatlanok, mint a videó mutatja, akko miért nem járatnak helyettük kis vagy esetleg miniatűr buszokat, ahogy az a város számos pontján sikerült megoldani? (pl. vágják ketté őket így máris két kisebbet kapnak az egy nagyból) Pl. Na meg máshol reggeltől estig tömöttek a járatok, 8fő/nm a minimális utassűrűség a lépcsőket is beleértve, ott biztosan nem lenne cserébe járatsűrítés...ezen mennyit spórol a bkv?
A megoldás igenis az lenne, hogy ne lehessen jegy/bérlet nélkül utazni: metrónál végre beléptető, mint oly sok helyen a világon, buszon csak elől felszállni, mint pl. Londonban (az említett városnak 7,x millió lakosa van, mégis megoldják).
Ja, a videóban azt mondják, hogy a busz ugyanannyit fogyaszt ha tele van, mint ha üres. Ez igaz?
Az írás meg nem fakasztja kacaj, de egészen nyilvánvalóan irónikus.

Harpagon 2008.03.21. 13:14:17

Lehet,hogy ezt az "irónikus" cikket is a BKV tanácsadó cégének köszönhetjük uszkve 40 milláért...mert hát ők megdógoznak a pízirt!

tejbegriz 2008.03.21. 13:18:13

Mindenképp komolyan kell venni.
Valamint komolyan fontolóra kell venni ezen kívül a 7-es buszcsalád megszüntetését, mivel párhuzamos járat: a vonalán végig lehetne utazni a Bosnyákig visszavágott, félóránként közlekedő Pólus-busz, 3-as villamos, 67-es villamospótló busz, 2-es metró, 47-49-es villamospótló busz, 19-es villamos segítségével, bár ha a 4-es metró megépül, ezekre sem lesz semmi szükség végre.
:o)

grigorij (törölt) 2008.03.21. 13:18:31

Ja ez a lelohadás a legjobb! Megunta, mással jár!!! Hüle barom! MIvel mással? Vagy korábban nem ját a városban senki? Csak most a kombínók miatt??? Akkor az öreg Ganzt jobban szerették!
De legalább egy jót röhögtem!
Mert tegnap "sírtam", hogy a Lehelen 15 perc alatt jutottam egy jegyhez, mert barom bélyegragasztós akciója van a békávénak, meg kézzel írogatott papirocskákat kötelesek kitölteni a pénztárosok...
A szomorú és szégyenletes valósághoz képest ez a írás ragyogó, humoros...

Tojgli 2008.03.21. 13:20:40

A cikk jó, az olvasók egy része meg sötét... mi ebben a meglepetés?

Hőzöngeni mindenen és mindenkin mindigis egyszerűbb volt mint gondolkodni...

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2008.03.21. 13:24:36

Na, hogy te micsoda egy buzi vagy...

anon 2008.03.21. 13:25:01

10/10 A+++ would get trolled again

lulz

Hedgehog · http://hu.wikipedia.org/wiki/Budapesti_K%C3%B6zleked%C3%A9si_Zrt. 2008.03.21. 13:30:03

Tisztelt "bpfopolgarmester"!
Az alábbiakból amit ebbe a blogba betetszett ír hogy:
Lakása: Ideggyógyintézet (sárga ház)
Lakhelye: Bivalybasznád vagy máshol csak nem Pesten
Közlekedési eszköze: autó, motor (semmilyen BKV eszköz)
Orvosi utasítás: Kérjük a beteget nem komolyan venni. Gyógyíthatatlan elme problémákkal küszködik. Aki személyesen találkozik vele az agyjon neki egy Machbox-ot (autót, motort, más járművet ne mert hisztérikus majommá változik) és egy nyalókát!
Wikipédiaból némi info az ostoba agyadnak barátom:
# A nagykörúti 4-es és a 6-os villamos Európa legforgalmasabb villamosvonala, amelyet naponta mintegy 200 000-en vesznek igénybe.
# A Nagykörúton közlekedő Combino Supra Budapest NF12B típusú villamos a világ leghosszabb egyterű villamosa./lásd web/
Ritkán utazom a nagykörúti villamossal, de az bármelyik időpontba is utaztam vele szószerint ki volt tömve emberrel. Ha meg vicc volt, barátom neked a viccreléd kiégett.

Roa 2008.03.21. 13:38:09

Azért a humor megértéséhez is minimális intelligencia kellene. A cikk tökéletes. Mondjuk videóval illusztrálva sokkal jobb lenne.

KCB 2008.03.21. 13:41:34

Szerintem meg délbe tömve van a 4-6-os. Én ahányszor használtam, szinte mindig csak nekifutásból sikerült felszálnom. Nem tudom hogy sikerült ezt a videót készíteni...

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.03.21. 13:45:57

Ezt az írás-dolgot ne nagyon erőltesd. Nyílvánvaló faszságot leírni még nem egyenlő az iróniával.

Lord_Cica (törölt) 2008.03.21. 13:52:44

reggel és este alig lehet felférni a 4-6-osra, úgy televan. Pedig szinte egymást érik a járatok.

Juzo 2008.03.21. 14:00:59

Régebben elgondolkodtam, hogy hogy lehet az átlag IQ 100, amikor a környezetemben mindenki okosabb ennél.
Aztán az ilyen kommenteket olvasva az az érzésem, hogy még ez a 100 is sok:S

stoppard · http://forint.blog.hu 2008.03.21. 14:01:02

hűűű vaze, ennyi idiótát egy rakáson...

Pistike 2008.03.21. 14:03:58

Juzo : és akkor szállj fel a 4-6-os villamosra :) Akkor fogod igazán soknak érezni ! :)

RobinGood 2008.03.21. 14:08:04

Ezt nem hiszem el, hogy enyi hülye van ebben az országan.
Mégha nevetn n is lehet rajta azértegyértelmű, hogy a post vicc.
Viszont simán el tudná épzeln ebben az országban, hogy valaki ténylg megvaósíja aflvetést :-)

Méter 2008.03.21. 14:11:44

Nem meglepő módon azok írják, hogy nem vicces, akik csak végig azt hitték, hogy a szerző komolyan gondolja, amit ír. De hát ezt nem olvastátok:
"javaslom (...) továbbá a Combino villamosok hosszának racionalizálását" ?
Emberek, még itt sem esett le, hogy irónia? Jön egy ember, és azt írja a város köztudottan zsúfolt villamosáról, hogy nincsen rá szükség (abszurdum), hogy csak a Combino mint újdonság varázsa miatt használták az emberek (abszurdum), és hogy pár méterrel rövidíteni kéne (abszurdum), hogy nőjön a kihasználtsága. Erről még akkor is ordít az irónia, ha egyébként nem követtétek a BKV járatritkítási kampányát.

meow? 2008.03.21. 14:14:32

Jezusom, ez felelmetes, hogy ennyi idiota, olvasasra es megertesre keptelen szerencsetlen kommentezik a blogba...

muhahaha 2008.03.21. 14:18:52

:D Erre már nem tudok mit mondani... Ekkora baromságot rég olvastam.

Amúgy meg pont azzal növekedne a legtöbbet a BKV színvonala ha nem mindig büdös tömegnyomorban kéne utazni!! Én is kifejezetten csak emiatt undorodom az egésztől, és imádtam ha olyan mákom volt, hogy nem kellett lökdösődni, és le lehetett ülni is akár...

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.03.21. 14:19:36

vírusmarketing á la kiricsi karola

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.03.21. 14:24:13

Méter! Ha ez irónia, akkor kettes alá. Lehet, hogy az, de nagyon gyengusz.

georg 48 2008.03.21. 14:24:59

Idefigyelj villamosirtó! Mi lenne, ha az összes Combinot összekapcsolnák a Köruton! A vezetőfülkéknél vágnának egy átjárót,felszálnál a Móriczon, leszállnál a Moszkván. így anélkül, hogy megmozdulna a tuja, célhozérnél. Szüntesd meg a 7-es buszt is, azon sincs senki, tuképpen a 2-es M is üresen kóvályog.

KCB 2008.03.21. 14:25:07

Ettől jóval nagyobb baromságot is le kellett már nyelni, úgy hogy végigverték a népen, akármilyen nagy volt a tiltakozás és akármilyen nagy ostobaságnak is tűnt. Ebből kifolyólag igen is nem jött át az irónia.
Most megint k. sokan okosnak érzik magukat, aztán a következőt meg ők nyalják be.

Adam 2008.03.21. 14:33:20

Talán úgy kéne megírni a cikket, hogy lehessen érezni az iróniát. Ez így egy szar.

Virág elvtárs 2008.03.21. 14:42:56

Nem-e lehetne-e bevezetni valamilyen olyan megoldást, hogy csak akkor szólhatsz hozzá, ha a kommentek legalább a 2/3 (gyengébbek kedvéért: kétharmad) részét elolvastad? Egyébként: "Combino villamosok hosszának racionalizálását", ha ebből sem vette le valaki, hogy vicc... Akkor követelem vissza a szólásszabadság korlátozását. Csók mindenkinek!

Putyi úr 2008.03.21. 14:49:49

Grat a cikkhez! Baromi jó! Sikerült felvidulnom!
:-)))))))))))))))))))))))))))))

gaabi 2008.03.21. 21:20:31

Te jó isten! Ahogy olvasom a kommenteket, már nem csodálkozom, hogy ebben az országban voltak olyanok, akik gyűjtést rendeztek Isaora felszabadításáért :(
Köszi a cikket :))))

Hedgehog 2008.03.21. 22:28:54

Méter, te javíthatatlanul hülye vagy. Másszóval nem menyj a Kabaréba előadást tartani, mert úgy jársz mint Demszky a Petőfi szobornál.

Kalapból nyúl 2008.04.01. 19:13:48

Apám te hülye vagy! A 4-6 európa egyik legforgalmasabb villamosvonala, majdnem olyan mint egy metró. És ha hiszed ha nem, még a combinokkal együtt is nyereséges! nem én találtam ki, a bme építőkarának oktatója!
"lelohadt a lelkesedés a combino iránt" sose volt, másrészt akinek muszáj használnia, kurvára nem a combino-feeling miatt használja.
Elő a lángvágókkal vágjuk fel, mehet ócskavasnak, mer minek! De a síneket is kaparjuk fel, nehogy nyoma maradjon! Uff

Lrdx 2008.04.12. 10:37:50

Aki nem érti a szarkazmust, minek postol?
süti beállítások módosítása