Budapest

Ha az utcán valamire rácsodálkozol, ha a főpolgármester majdnem elgázol, ha ókori leleteket találsz a kertedben, vagy az ablak alatt tüntetők hangosokodnak, írj egy levelet nekünk (bpfopolgarmesterkukacgmailpontcom), és mindenképpen küldj képeket!

Friss topikok

  • Rihards: Great articles about driving license - burnickis.lv/ (2019.01.06. 09:27) Az ordibáló autósiskola
  • együttnemműködő: Emberek! Itt áll önök előtt Vitézy Dávid, egy ember, aki már 17 évesen VEKE elnökségi tag, 21 éve... (2011.06.11. 16:22) Ne fikázd a BKV-t!
  • NRG44: ugyan, kinek van gusztusa egy mosdatlan, büdösszájú cigánykurvához? XD ez a liberalizmus, egy nag... (2010.04.09. 08:18) Kurvák lepték el a Nyugati aluljárót
  • LaHaine: @Chosy: Mivel a BKV egy állami tulajdonú vállalat és monopol helyzetben van a piacán, akkor kerül ... (2009.03.26. 23:04) Mennyi?
  • bubastis: Ne hülyéskedj, kedves blogíró! A tüntetés alapvető jog, ahogy a védelemhez való jog is. Azért ninc... (2009.02.17. 11:58) Hova tűntek a rendőrök?

Linkblog

Egy szebb jövőért

2008.07.07. 18:48 | bpfopolgarmester | 51 komment

Ha jól figyeltem, a szombati meleg büszkeség (méltóság) menete után a következő szempontok jelentek meg.

- Ne vonulhassanak fel a melegek!

- Az Andrássy úton ne vonulhassanak fel a melegek!

- Tollboás, dildós, félmeztelen, meleg partiarcok ne vonulhassanak fel!

- Bárki felvonulhat, de a mostani fenyegetés miatt inkább mégse legyen meleg felvonulás!

- A melegek felvonulhassanak, de az ellentüntetést és/vagy a dobálást ne engedélyezzék!

- A rendőrök engedélyezzék a felvonulást, de jobban el kell szeparálni a két tábort!

- A rendőrök válasszák külön a két tábort, de ne ennyi pénzért, hanem sokkal kevesebért!

- A melegek szabadon felvonulhassanak, és szabadjon őket megdobálni, megverni!

- Tiltsák be a homoszexualitást!

- Tiltsák be az utcai rendbontást!

- Tiltsák be a nácikat!

- A homoszexuálisok a jövőben heteroként éljenek!

- A heteroszexuálisok a jövőben homoszexuálisként éljenek!

- Alakuljon mozgalom, amely megvédi a bántalmazottakat!

- Egyéb

Tóth Gábor budapesti rendőrfőkapitány barátom még a nagy szavazás előtt az 1-es verzióra tette voksát, és holott még aznap korrigált, szavazni azonban sajnos csak egyszer lehet. Gábor, bocs.

A Főpolgármesteri Hivatal napok óta lázban ég, hogy megtudjuk végre, mit vár a világvárosi polgárság tőlünk. Egyedül dönteni ebben a parázs kérdésben nem merek, ezért kérek mindenkit, szavazzon.

A győztes verzió a világváros jövőjét szolgálja.

 

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagvaros.blog.hu/api/trackback/id/tr57557649

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: GayBears Blog 2008.07.08. 06:28:36

Szombat után már a buzi ügy is „csak” politikai kérdésMivel az SZDSZ viaszfordíthatatlanul politikai kérdést csinált a melegfelvonulásból, az hogy a történtek után már mindenki politikai hasznot szeretne belőle húzni, nem meglepő. Előre borítékolható volt…

Trackback: Próbadolog 2008.07.07. 20:50:04

Magyarországon senki nem utálja a buzikatMagyarországon senki sem homofób.Mindenki toleráns / liberális / szabadgondolkodó (nem kívánt törlendő), hiszen - egy hangos, de hibahatáron belüli sajnálatos kissebbségtől eltekintve - tulajdonképpen senkit sem ér…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lifelike 2008.07.07. 20:24:57

annyira szanalmas hogy a proli fospisztoly unalmas ingerszegeny eletet elo birkak abban elik ki magukat hogy masokat basztatnak
ki nem szarja le ki buzi meg ki nem?
mindenki azt csinal amit akar
leszarom
beken kell oket hagyni

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.07.07. 20:35:26

Kérdés az hol van, hogy bárki nyilvánithason véleményt de csak kulturáltan és a rendörség fékeze meg azokat akik átlépik a véleménynyilvánitás törvényi kereteit?
én erre szavazok

gonzalo 2008.07.07. 20:37:11

Lehessen már erre is szavazni:

Az előállított ellentüntetőket 72 órára zárják be 3 buzzer kancigánnyal egy zárkába! Továbbá: a büntetésvégrehajtási intézet parancsnoka gondoskodjon arról, h a 72 órát zavartalanul közvetíthesse a straighthell.net fizetős csatorna; az így befolyt összeggel kompenzálva az ellentüntetők által okozott anyagi kárt.

satie · http://321.hu/sas 2008.07.07. 20:42:32

én csak 1 nagy fehér pacsnit látok

drblabla 2008.07.07. 20:44:40

Azt az embert, aki rendbontási szándékkal szervezi csapatba embertársait kitéve azokat egyéb atrocitásnak, rendőri intézkedéseknek és azokat támogatja, nos azt az embert örökös rabságra ítélném. Miért? Mert az ilyen férgek felborítják egy nemzet demokratikus rendjét, félelmet kelteneka józanul gondolkodó emberekben és a felnövekvő nemzedék agresszivitását a bún a búnözés felé történő elmozdulását okozzák. Rács mögé velük! És most nemcsak a melegek felvonulásán történtekről van szó, hanem a korábbi esetekről is.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.07.07. 20:44:55

A picsába, mindet be akartam jelölni, de csak egyet lehet választani... az elsőből vonjatok le egyet.

fynndafrail 2008.07.07. 20:47:31

Tegyük hozzá:
A melegeket és rendbontókat politikai célokra felhasználó politikusokat előbb dugja meg a Tomcat majd fenekelje el az Orosz József. Mindezt 40 évig naponta háromszor.

Ja, és rakják melléjük az összes pontagyú, szenzációhajhász, félintelligens, magát bloggernek nevező, feltűnési viszketegségben szenvedő hülyegyereket is :-)

AzHofi 2008.07.07. 21:08:51

Jaj be ne szarjak a te puszipajtás főrendőr haverodtól. Menjenek a buzik valami homokbányához felvonulni az nekik való. A critical mass se a belvárost bénítsa, menjenek a faszba valami zöldbe a jó levegőre bicinglizni. Buzulni a hálószobában kell, biciklizni meg a jó levegőn. Egyik se rombolja le a délutánomat, haza akarok menni vasárnap meg szombaton az anyósoméktól és leszarom ki mire büszke, menjen a picsába büszkélkedni meg hupákolni a pusztába.

M a r c e l 2008.07.07. 21:09:59

Nem kérdés, engedjük-e. Az a kérdés, miért lehet ilyen pimaszságokat szavazásként feltenni?

Anyátokról ne szavazzunk?

0xFFFF 2008.07.07. 21:11:31

lifelike 2008.07.07. 20:24:57
"...ki nem szarja le ki buzi meg ki nem?...leszarom..."


És mikor szarod le őket ? Behatolás előtt, -közben, -után ?

FeroxX 2008.07.07. 21:18:21

én a provokatív közszemérem sértést büntetném szal..

"

- Tollboás, dildós, félmeztelen, meleg partiarcok ne vonulhassanak fel!

"

nem is értem, szal amugy nincs semmi féle ilyen törvény ? hogy közszemérem sértés ?

bpfopolgarmester 2008.07.07. 21:21:40

weisz manfréd, kettő is van, a rendőrök szeparálják jól el a tüntetőket
meg ez:
A rendőrök válasszák külön a két tábort, de ne ennyi pénzért, hanem sokkal kevesebért! (8 szavazat)

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.07.07. 21:43:29

Ma mondták valamelyik kertévében, hogy azt szeretnék, ha messzebb lennének a kordonok, "dobótávolságon" kívül az ellentüntetők.

Kérdem én, ennyi erővel miért nem a kisföldalatti, vagy mégjobb: a 4-es metró alagútjában vonulnak?

fynndafrail 2008.07.07. 21:50:08

GG:
Jó ötlet, én támogatom.
Aki büszke meleg, az ugyanolyan büszke lehet az alagútban is. :-D

Joaquin 2008.07.07. 22:03:57

AzHofi 2008.07.07. 21:08:51
A többiek dögöljenek meg ott ahol vannak csak 1 órát ne kelljen várnod (mert pl a critical mass nem tartott annál tovább). Grat és remélem minél több van belőled.
A melegek viszont engem hidegen hagynak.

AzHofi 2008.07.07. 22:14:41

Joaquin: mutasd, hol írtam, hogy dögöljenek meg? Inkább azt írtam, hogy menjenek a jó levegőre, ne a belvárosban szipákolják a szmogot. Úgynevezett értő olvasást kéne alkalmazni. Az emberek 10%-a funkcionális analfabéta, el tudja olvasni a szavakat, de nem érti őket.

zieglergéza 2008.07.07. 22:21:40

szopjátok csak egymás faszát!

apogany 2008.07.07. 22:28:29

A CM -egyik- célja az volna. hogy csináljunk a városban is jó levegőt, nem büszkeség-felvonulás. "Az emberek 10%-a funkcio...."

Én is nehezen jutottam haza vasárnap, de ez van, az együttélés alapja az egymáshoz alkalmazkodás.

Reneg 2008.07.07. 22:36:51

Hogy most minden futóbolond a melegekről cikkezik meg blogokzik, és csoda hogy azok is megutálják őket akik eddig nem tették... Pedig ők nem tehetnek arról hogy mindenki színvonaltalan cikkek tömkelegét ontja, csak mert ez most olvasócsalogató téma. Szánalmas.

Nem égette le eléggé magát az ország szombaton????? Megmutattuk hogy milyen távol vagyunk az eu szintjétől.
MEddig kell még ezen lovagolni?

Reneg 2008.07.07. 22:42:40

Hihetetlenül szánalmas ostoba és megbotránkoztató ez a szavazás...ez lenne a xxi- század és az eu?

Jó hogy olyan opció nincs, hogy "Akasszuk fel őket?"

AzHofi 2008.07.07. 22:53:17

- Akasszuk fel őket.

0xFFFF 2008.07.07. 23:02:52

"A CM -egyik- célja az volna. hogy csináljunk a városban is jó levegőt, nem büszkeség-felvonulás."

Ehhez képest csak fokozott torlódásokat okoz, azaz, aki átszelné a város érintett részeit 20 perc alatt, az most pöfögtetve áll ott két órát. Bravó ! Sikerült újabb "sötét"zöld dolgot kitalálni !

frankfurter 2008.07.07. 23:03:44

AzHofi - a ilyen ember, mint Te minek lakik egy europai nagyvarosban??? Szanalmasak vagytok. El lehet koltozni Tatabanyara, ott biztos senki nem fog zavarni. Mindannyiunknak szivesseget tennel.

porqueríaa 2008.07.07. 23:10:36

jo estet mindenkinek. ot eve nem voltam budapesten, szombaton igen de nem lattam semmit eloben ebbol a szomoruan szanalmas esemenybol, szerencsere. a velemenyem hatha elolvassa olyan valaki aki meg is erti bar az elottem kommentalok stilusabol itelve ennek az eselye 0.0%. szoval, nagy budos bunkok vagyunk mi magyarok kozunk nincs europahoz az atlagos polgar atlagos intelligencia szintjebol fakado velemeny nyilvanitasa lesujto. ilyen melegfelvonulas teljesen hetkoznapi dolog barhol mashol, lehet kicsit dobalnak itt ott de semmikeppen nem csinalnak haborus ovezetet egy gyonyoru europai fovarosbol. nem zarjak le miatta az egyik legszebb utat plusz nem avatkoznak bele politikusok. a melegek vonulnak es kesz. es klubjuk is van. leicesterben jartam is egyben, ha megfogjak a segged akkor szolsz hogy bocs en nem vagyok meleg es erre mosolyogva elnezest kernek es meghivnak 1 italra. a legjobb zene ott szol a legjobb csajok odajarnak bulizni ihatsz jo italokat es nincsenek reszegen balhet provokalo osbunkok. tobb felreertes is esik a tema kapcsan. A homoszexualis tarsadalom allandoan arra panaszkodik hogy nem fogadjak el oket annak amik vagy akik. hat szegenyeim allandoan a massagukra hivatkoznak kihivoan hirdetik hogy ok melegek plusz meg dildoba oltozve fel is vonulnak ami egy ilyen posztkommunista erosen konzervativ tarsadalomban mint a magyar, ez konnyeden provokacionak titulalva ertheto felre ami meg is tortent. biztos hogy a rendfenntarto erok elore ereztek hogy ez nem fog itt siman menni, aki engedelyezte ezt a felvonulast az is tudhatta volna hogy ebbol akar baj is lehet, ugyanis ebben az orszagban mindennek van eros es agressziv valamint alattomos ellenzeke, ami ravilagit a szolidaritas, az osszetartas, az alkalmazkodas es a modern jozan gondolkodas fajo hianyaira. amit fent irtam az roviden tomoren leforditva a sotet agyu blogolok szamara igy hangzik: ki a fasz nem szarja le a buzikat. koszonom

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.07.07. 23:17:16

Én leginkább elszakadt hazánkfiára szavaznék. :)

Pandamacy (törölt) · http://szanalmas.hu 2008.07.07. 23:58:37

Inkább le kellett volna húzniuk valamelyik bányatóra két napra, nem kellett volna közröhej tárgyává válni, amikor pont a méltóságra hajtanak, bár ezt az összefüggést nem igazán értem, lévén a helyzet amiben vannak nem igazán méltóságos...

Andriel (törölt) 2008.07.08. 00:06:53

Elszakadt hazánkfia: én vagyok a 0,01%. Teljesen egyetértek veled!

AzHofi meg akkora paraszt, hogy szédül a betonon. Inkább járna ő is "bicinglivel" (vagy inkább egy bi szinglivel?)

hehe

domifer 2008.07.08. 00:46:01

örülök, hogy elmentem Mo-ról tavaly. Látva ahogy évröl évre "balkanizalodik" az ország, és inkább az sizmpátikus aki rendbontó, szélsöséges stb. 10 éve jobb volt hazánk helyzete, akkor senkit sem zavart semmiféle felvonulás stb. Itt nyugaton amikor ilyen van, a heteró családok kivonulnak megnézni öket jó hangulatban a gyerekektöl a nagyiig, Húlyeskednek, táncolgatnak karneváli hangulat, örülnek, hogy egyszer 1 évben van ilyen "szines" esemény. Senkiben nem merülnek fel az olyan aggressziv, intoleráns, negativ vélemények mint Mo-n, azért van az, hogy nem csak gazgaságilag de sajna társadalmi szinten is ennyire messze vagyunk és leszünk is. A nyugathoz akarunk hasonlitani és kózben kelet felé tolódik a mentalitásunk. ës nem csak a meleg témával kapcsolatban hanem minden szempontból látszik ez, Nem veszitek észre. hogy saját magatoknak okoztok kárt az ilyen gyülölködö magatartással sajnos.
Hát igen sosem volt annyira igaz a "Dögöljön meg a szomszéd tehene" meg a "a legszebb öröm a káröröm" magyar mondások....de csak a magyarok nem látják be, hogy a káröröm nem visz elöre , ellenkezöleg....

hairybottler 2008.07.08. 02:52:38

Az utcakő felszedés rongálás, az utcakővel emberek felé való dobálás testi sértés kísérlete. Molotov-koktél dobálása gyilkossági kísérlet, sőt állítólag terrorcselekmény, mert a molotov fegyver ( www.winterwar.com/Weapons/FinAT/FINantitank2.htm#molotov ). Az előre megfontolt szándék gondolom vitathatatlan, csakúgy, mint az aljas indok, hiszen emberek törvényben biztosított szólásszabadságának önkényes korlátozása a cél. Ez igaz az ételdobálásra is, ami mondjuk garázdaság. Szerintem a Btk ezt mind ismeri. Akkor már csak azt nem értem, hol vannak az ítéletek? Meg azt sem, mit kell ezen szavazgatni? Be kell tartani a törvényeket aszt annyi. Sípolni szabad, dobálni nem. Ilyen eccerű. Aki dobál az kap egy kis felfüggesztettet, meg némi közmunkát. Második dobálásra leüli a kettőt egyben. Ha tetszik neki, fél életét közmunkán, meg sitten töltheti. Ennyi. A többi szófosás. Akiknek ez a dolga, végezzék a munkájukat!

Jerryco 2008.07.08. 04:49:39

Csak azt nem értem, hogy az ellentűntetőket meg ha pofán basszák a rendőrök, miért vannak felháborodva?
Hiszen ők is ugyenzt tették volna néhány olyan emberrel, akiket személyesen nem ismernek, csupán elítélnek a szexuális beállítottságuk miatt.
Szerintem egy évben egyszer belefér, hogy sétáljanak egyet az andrássy-n.
Ha valakit zavar, az aznap ne menjen arra. Nem nagy dolog...
Vagy, ha már reakcióskodik, ne sírjon esetleg a bíró előtt, ha kap két évet az akcióért.
Sose felejtem el azt a negyvenes hapsit, akit a tévé mutatott, a televízió székháza elleni támadás után, amikor a bíróságon kapott valami pár évet.
Az a mocskos féreg, aki a demokráciához való jogunkat tiporta, ott sírt, hogy mi lesz a kislányával...
Baszd meg, miért nem voltál otthon, mellette, ha hirtelen ilyen fontos lett?
Mindenki, aki úgy érzi, hogy rendbontással, mások szabadsághoz és magántulajdonához (kocsiborogatás) valóm jogait tiporja a sárba, azt több évre leültetném, hogy elgondolkodjon, miről szól a közösségbe való beilleszkedés...

csiri bá 2008.07.08. 07:59:00

Kimaradt egy választási lehetőség (természetesen)... az amire én szavazok: SENKI ne vonulgasson Bpesten... se bal, se jobb, se hideg, se meleg, senki... a vonulgatni vágyók menjenek a francba más városba vonulgatni, a randalirozók meg ott tegyék tönkre a környezetet... Illetve ez utóbbit ne, de innen takarodjon minden vonulgató... Jöjjön végre egy erdész és zavarjon ki mindenkit az erdőből...

"Egy partizán naplója:
1944.április7.: Kizavartuk az ellenséget az erdőből.
1944.április8.: Az ellenség kizavart minket az erdőből.
1944.április9.: Az erdész mindenkit ki zavart az erdőből."

Vidéki 2008.07.08. 08:29:24

Azzal, hogy a hatóságok engedélyezték a melegek felvonulását, talán kitöltetlen engedélyt adtak nekik akármilyen provokációra?! Szerintem a hatóságoknak előzetesen meg kellene vizsgálni a felvonulás bejelentett tartalmi részét és ha az mások provokálására, vagy a közszemérem megsértésére irányul, nem kellene engedélyezni, vagy ilyen hatalmas rendőri védelmet felsorakoztatni mellette.
A rendőri erőknek sokkal fontosabb feladatai is lennének ennél a bűnözés elleni harcban, ahol a lemaradás óriási!

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.08. 08:30:48

harrybottler, Jerryco:
Nálatok a pont!
Ennyi kellene ebbe az országba. Betartatni a rendet.

csárli hárper 2008.07.08. 09:01:16

bezon,bezon,a rend!de mit várunk egy olyan ország igazságszolgáltatásától ahol hat!évet kell várni egy hídlezárósdi ügy lezárásához?és utánna közmunka meg pízbírság!hat év!vicc

theshadow · http://hackstock.blog.hu/ 2008.07.08. 09:06:26

Ha a melegség olyan természetes lenne, akkor a seggünkben lenne méhünk. Mivel nem így van, nem is tekinthető annyira természetesnek. Ne legyenek annyira büszkék magukra és ne vonulgassanak fel. Cirkuszba velük, ott mutogassák őket, oda valók!

Kosisvarc 2008.07.08. 09:11:22

Mint ahogy az ellentüntetők is csak egy kis részét alkotják a budapesti lakosságnak, a felvonulókat sem kell a homoszexuálisok reprezentatív csoportjának tekinteni.
A felvonulók nem tolerálják a lakosok többségét, a tojásdobálók meg egyszerűen parasztok. És persze mindkét oldalról nyugodtan előállíthatott volna egy rakás embert a rendőrség, bár kétlem, hogy ez megtörtént.

szernyeteglejos (törölt) 2008.07.08. 09:16:06

Meséjj a provokácioról vidéki. Meséjj, meséjj.
Ezen a hétvégén a nemzetmentők, agyonégették az országunkat...
Ha nincs annyi rendőr, akkor emberhalál lett volna bazmeg...azt, hogyan magyarázták volna meg a "forradalmárok"?
Kíváncsi leszek, ha majd orb. viktort (vagy semjén cucut) tanájja el egy tojás...

Hoffy 2008.07.08. 09:25:12

Az ország nem áll jól anyagilag. De a büdős kormány a buzuló minisztereivel. A saját hasznát néző kormánytagokkal, arra az elhatározásra jutott, hogy a buzik vonuljanak, majd a rendőrség megvédi őket. Kinek is a pénzéből kérdezem? Ki finanszírozta a rendőrséget, és a biziparádé költségeit? A buzibarát szdsz, vagy gyurcsány a saját összeharácsolt vagyonából? Nem, tisztelettel jelentem! A mi adóforintjainkból, miközben nekünk nincs jogunk megvédeni a Magyar erkölcsöket. Ez a fertő maga, mert egy buzi, leszbikus állati lény értékesebb mint egy tisztességes ember. Minden hazug kormány propagandával szembe, nem a jobb oldal volt kint , ugyanis kikérem magamnak én nem vagyok jobboldali. Viszont én is kint voltam és azért, hogy tegyek a fertő ellen. Magyarországot már eladta a kommunista csőcselék az szdsz leányvállalatával együtt. Egy maradt még meg minden tisztességes magyarnak, a becsülete. Most ezt is szét akarják roncsolni a buzik reklámozásával.

Itt fentebb nagy okostojások azt mondják balkánizálódunk. Ez úgy baromság ahogy van. Mi most ébredtünk Nemzeti öntudatra. Mivel a kormányt jobb és baloldalon nem érdekli a nép sorsa csak választások előtt. Így nekünk kell fellépni a rombolás ellen. Ugyanis a buzitámogatás emberiség elleni bűntett, mert egy buzi, leszbikus természetellenesen használja a testét. A buzi nem tud szülni csak élvezni (mindjárt hányok ha rágondolok) A leszbikus a másik leszbi nyelvétől szintén nemesik teherbe. Vagy a cél az, hogy minél kevesebben szülessenek. Itt nem kell a nyugatiakat követni, mert a balkánon több gyerek születik. A Magyar nak szaporodni kell erre ez a csőcselék nem képes.
Én követelem, hogy minden buzi szdsz kommunista stb. fogja be a pofáját és kérjen bocsánatot. Ezenkívül a keletkezett kár árát, és rendörségi költségeket, fizesse ki az szdsz és a buzik csapata, a pártkasszájából. Természetesen az mszp is besegíthet. Itt meg kell említeni, hogy a rendőrség nem akarta a buziparádét, tehát ő felső utasításra. cselekedett, kényszerből. Ezen kívül érdekelne a kordon felállítás kinek hozott hasznot. Mert jelentős költségbe kerülhetett.

papugaja 2008.07.08. 09:30:10

Az én szavazatom:
Legyen tilos az utcán galambot etetni, kutyát szaratni, hugyozni, szarni, részegen hányni, firkálni, dobálózni, szemetelni, gyújtogatni, pöcsöt és segget mutogatni, -5 fok felett símaszkban majomkodni.
Esetenként 50000 Ft helyszíni bírság, leülhető.
Legyen szabad melegfelvonulni, traktorral behajtani.

Még valami: kerüljön a rendőr dombornyomott azonosítója negatívban a gumibotja végére, aztán csak le kell olvasni a pofánvágott illető homlokáról, hogy ki volt az.

rszvsz 2008.07.08. 09:32:24

3 problémám van a fenti eseménnyel + a kommentekkel:

1. Valaki felsorolta itt a soksok büncselekményt, de rejtélyes módon kifelejtette a közszemérem-sértés bűntettet, amit kimerített a fenti esemény. Ez az alap. Emiatt eleve nem lett volna szabad engedélyezni. De ha mégis

2. ne az Andrássy úton! Van sok egyéb hely, ahol lehet vonulgatni, pl. Parlament előtt a rakparton, ott is felhívják a figyelmet. De

3. ne a mi pénzünkből biztosítsa ennyi rendőr! Dunaparton fele is elég lett volna, csak nem támadnak a (i)gaz magyarok a Duna felől...

Eleve a belvárosba és a hidak közvetlen környékére nem engednék felvonulást. Máshol végülis nyugodtan, ha nem ütközik törvénybe (közszemérem-sértés, alkotmányos rend elleni, stbstb). Tehát T.G. rendőr úr elsőre jól döntött. Aztán jött a telefon...

hhh. 2008.07.08. 09:38:47

a felvonulást önmagában kéne erőteljesen korlátozni.
tünteni ok, lehet harcolni a jogokért, plakátozzanak, szórólapozzanak, de:
minek felvonulni? miért kell akárkinek, bicikliseknek, melegeknek, mélymagyaroknak egy egész útvonalat elzárni?
biztosítás 100millióért, kordon gyakorlatilag 24 órán keresztül...
persze, ha a rendőrfőnök nagyon logikusan nem engedélyezné a melegeknek, néhány politikus pampog.
nem kellett volna...

Vidéki 2008.07.08. 09:43:42

T. szernyeteglejos!
Mesélek a provokációról, amit ha nem csukod be a szemedet a tények előtt, te is észrevehetnél.
Ha csak a melegjogokért küzdenének, miért van szükség arra, hogy papi ruhába öltözzenek és hatalmas plakáton hirdessék, hogy Jézusnak két apja volt? Szerinted ez nem a vallásos érzületű emberek értelmetlen provokálása?
Miért kell homoszexualitásukkal kérkedni és propagálni aberrált magatartásukat?

tomiko 2008.07.08. 09:50:44

Ezt a degenerált, homofób, lobotómiás a demokráciára teljesen éretlen társadalmat röhögi egész európa! Röhejesek ezek a nemzetmentők!!!

Hoffy 2008.07.08. 09:53:21

Üzenem azoknak akik elhagyták az országot és nyugatra mentek, hogy az ilyen típusú emberek voltak a kommunizmusba azok akik párttagokká váltak. Mert soha nem a hazája volt fontos és nem volt képes tenni érte, hanem a megélhetésért a könnyebb utat választotta. Akik a kommunizmusba úgymond disszidáltak. azok igenis szembeszálltak és elmenekültek a kommunizmus elől. Aki viszont semmit nem tett az országért csak kényelmesen kiutazott és ott telepedett le az ne ossza az észt. Benne nincs hazaszeretett, csak önzés. Ő elhagyta a hazáját és nem képes tenni érte semmit. Ne akarja megmondani, hogy mit tegyünk és hogy mi jó nekünk. Igenis az országnak nem kellenek a buzik leszbikusok, ha nem tetszik nekik vonuljanak ki ők is nyugatra, mert itt nem látjuk szívesen őket. Ők nem betegek, hanem természet ellen fellázadt csőcselék.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.08. 09:58:59

Hoffy:
Remélem helyesen értelmezem a logikádat:
Ha rendezel egy bulit a családoddal és ismerőseiddel, és sushi-t szolgálsz fel, akkor azzal sárba tiprod szent magyar lecsós hagyományainkat (ami egyébként török), ezért én megdobálhatlak, szétverhetem, és felgyújthatom a házad, mint véleménynyilvánítás, és utánna még üvöltve követelhetem, hogy fizesd meg amiért a szomszéd ház is leégett, mert az egész a te hibád, mert miért kérkedsz vele?

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.08. 10:02:30

"Szerinted ez nem a vallásos érzületű emberek értelmetlen provokálása?"
Ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel ugye?
Ha figyelembe vesszük, hogy az egyházak hány követ dobtak már el, gyakorlatilag az összes eddig kiadott ezzel kapcsolatos nyilatkozatban, akkor (szigorúan az élelmiszerválságra való tekintettel) a kenyér elfogyott.

bpfopolgarmester 2008.07.08. 12:43:08

mert itt nem látjuk szívesen őket.
Kik? te? meg ötszáz részeg haverod?

feuer 2008.07.08. 12:58:55

tök igaz, szét kell zavarni minden felvonulást
legelőször persze a 08.20.-it
sok lelki defektes figura komikusan gajdolva borzolja a normális emberek idegeit
tojást nekik, vagy kockakövet
vagy hagyni kellene őket inkább békésen mutogatni magukat?
ha őket igen, akkor meg talán másokat is

walky 2008.07.08. 14:41:14

Azért azt is tegyük hozzá,hogy ha nem lett volna a szélsőjobb szervezkedése,a molotov koktélozás és a fenyegetések,akkor semmi szükség nem lett volna ilyen mértékű rendőri jelenlétre.Nem kellett volna ennyi pénzért kordont állítani,autókat kirendelni,majdnem egy nappal előtte lezárni az egész területet,vidéki rendőröket felvezényelni,és sorolhatnám még.Simán lezajlott volna másfél óra alatt a felvonulás, szombaton benne lett volna a médiumok híradásaiban,azt másnapra elfelejtették volna..De neeem,kellett a balhé,kell,hogy minden nap erről cikkezzenek az újságok,riportok,egyik oldal,másik oldal,fel kell bontani a díszburkolatot,szélvédőket kell törögetni..Hát gratulálok!
Szóval ha valakinek nincs joga pampogni a károk és a pénz miatt,az az ellentűntetői tábor.
Ami meg még a nagy magyarokat illeti,folyton azt harsogják,hogy "Úristen,mit látnak a szegény gyerekeim,ez a példa,megrontják őket! stb",erre nem ők viszik ki dobálózni meg buzit nézni a felvonulásra a saját kölykeiket,túl azon,hogy elérték,hogy minden eddiginél nagyobb figyelmet kapjanak a melegek a médiában??
Ahogy a minap olvastam:Az erőszak erőszakot szül,és fel is neveli.
süti beállítások módosítása